mırrah! yoğunum galiba.

laaavbayts lavbıliids. evet aklıma soktuğu için nazlıya, onun aklına soktuğu için de hannese teşekkürler.

yukarı baktım da hannesin bile adı geçiyo blogumda. her neyse, bugün dört günün ardından evden çıktım. bilgisayar özlemi böyle bir şey olsa gerek ki dört gündür ayıramıyorum şu renkli monitörden kendimi.

uzun zamandan sonra (bedük konserinden bahsediyorum) en sosyal günümü yaşadım. ne mi yaptım? önce sabah boyacı geldi eve, ona çay yaptım. hem de pek çay yapmayı beceremesem de sevgiyle yapmıştım ben o çayı. adamın, çayı eline alınca tepkisi şu oldu "tamam, iyi. normal." hödük! ben onu ne kadar uğraşarak yaptım. günümü mükemmel kılan ikinci çiçeği de yine boyacıdan aldım. canımcım sağolsun evden çıkamadım. yani onun yüzünden annem beni eve tıktı, ne yapıcak adam? evdeki bibloları falan mı çalacak?

ben de kurbağa tanrıya yalvardım, beni kurtar bu adamdan diye. sonra o da yağmur yağdırdı. adam, balkonu boyadığı için işini yarıda kesti ve gitti. ben de evden çıkabildim. önce kargo şirketine uğradım. sonisfıyır'a giden sevgili hazarikonun kimliği bende kalmış. onu yolladım, bir de içine sürpriz koydum azcık. yeni bi kinder bueno çıkmış "white." güzele benziyo ondan koydum, lolipop koydum, şeker falan koydum. bi de fıstık aldım onu koydum. neden fıstık aldım bilmiyorum. sonra sesimi kaydettiğim bi cd ve bir de mektup. görünce ne yapıcak çok merak ediyorum.

eve dönünce ayakkabılarımın bağını bile tutamadan tekrar dışarıya gönderildim. PAZARA gittim, karpuz almaya. çok eğlenceliydi. son zamanlarda leopar deseni takıntım başladı, bilmiyorum. şu isveçli arkadaş grubu soktu sanırım kafama. heh işte leopar desenli elbiseli bir teyze gördüm. teyze değil nene hatta. yaşlı insanlar görünce aklıma şu yavrum geldi. aha bu. sonra iyisinden üç liralık karpuz alıp eve yollandım.

ne sosyal günmüş cidden. bişeyler daha oldu da beni etkileyen kısım boyacı ve leopar desenli teyze olduğundan gerek var mı? yok bence.

not: şu sonisfer mi sonisfiyır mı hala bilemiyorum. herkes sonisfer diyo ama bize sonisfiyır gibi geliyo.

esen kalın :*

0 pörsın hitatoladı:

Yorum Gönder

pörsın hitatoladı.