saçköpüğüsaçımımahvetti

Dün mutluluklan aldığım saç köpüğüyle bugün deneme yapayım dedim. Saçlarıma önem vermem pek ama dalgalı dalgalı *hucukhucuk* olsunlar istiyom çok. İnternette sırf saç uzatmanın kolay yollarını bulmak için bir kadın sitesine üye olduydum. Yine girdim ordan en çok şıvartskofun taft diye bi markasını önerdiler bukleler için. *hınaa. cidden böyle sitelerde iş var* dedim ve gittim, tişop adında kozmetik ürünlerden tut her şeye satan bir yere. İşte önemli kısma geliyoruz. Oraya ablamla her gittiğimde kazık gibin dikilir işini bitirmesini beklerdim. ama bu sefer satış elemanı ablayla kendim konuşmalıydım. Yanına gidince başka bir satış elemanı abla daha geldi ve koyu bir muhabbete girdiler. Kazık gibin dikilmekten başka çarem yoktu yine.

Bişeyler geveledim ben ablaya. Anca fark etti beni. Sonra köpüğü elime tutuşturdu, kasaya yollandım.

Ertesi günü yıkandım, paklandım. Sıra saçıma gelince annemin zamanında aldığı, zilyon para döktüğü saç kremini sürdüm yine. (aklım almıyor niye aldıysa o şeyi. ) Banyodan sonra da sevgili taftı elime sıktım saçıma boca ettim. Vigo denen saç kurutma makinesi kafasıylan pekişireyim derken saçım çalı gibin oldu. Kabarık bir kafaylan evde geziyom şindi. Annem kuş yuvası diye dalga geçmekte.

Ha bir de annemlen saçımın içinde kuş aradık ama bulamadık.

Not: sonuç göremedikçe daha fazla sürdüm, her sürüşümde daha da kabardı.

Esen kalın :*

0 pörsın hitatoladı:

Yorum Gönder

pörsın hitatoladı.