peksi-piksi-pesternomi!

Bu akşam televizyonda Harry Potter ve Sırlar Odası var idi. Özlemişim, dediğime bakarsak en son bir ay olmamıştır izleyeli. Evet, bir Harry Potter izleyen ve okuyanıyım. Ve oynayanını da unutmamak lazım ^^ oyunları bir harika <3

Asıl değinmek istediğim beni Harry Potterdan az da olsa uzaklara atan bir şey: Anime. Hah işte burdan da bağlayayım geliyoruz yavaş yavaş konuya. Animeleri çok severiz, izleriz (her ne kadar yeni bir izler olsam ide) Bir deee... Animelerdeki karakterler olmaya çalışırız. Kıyafetlerini giyeriz, tokalarını takarız, duruşunu taklit ederiz derken bişey yapmış oluruz. Bu da "Cosplay" dir.

Kulağa şirin gelen Cosplay öyle korkunç şeylere dönüşebiliyor ki benim akılcığım almamakta. Misal bir örnek vereyim. Şimdi benim sevdiceğim Renji (Bleach)'nin ve Ichigo(Bleach)'nun cosplaylerini yapmışlar ki görünce gözlerim doldu açıkçası.

Abarai Renji (üst)ve Kurosaki Ichigo (alt)


Aşağıdaki yorumda ve yukarıdaki resimlerde cinsiyet ve renk ayrımı yoktur. Sadece serzeniş vardır.
Ne diyeyim bayan abarai ve koyu tenli ichigo.


Tabii iyi cosplayler de var. Ben hep Bleach'ten örnek veriyorum. Kendi bildiğim karakterler olsun diyorum. Ama gugıla cosplay yazınca da harika şeyler çıkabiliyor karşınıza hani. Ha iyi cosplayler demişken.

Yasutora Sado(üst) ve Kusajishi Yachiru(alt)



Sado azcıkın imo gibi dursa da öyle değil. Utangaç çocuk. Yachiru bebeğim zaten.

Şimdilik bu kadar diyelim mi? Esen kalın :*

0 pörsın hitatoladı:

Yorum Gönder

pörsın hitatoladı.