düuud, ay todıli mis yu

merhabalar,

Tencious D izleyeniniz vardır elbet. Güzel bir filmdi. Çok etkilendim iki haftadır şarkılarını dinliyorum ama konumuz bu değil elbet. Ben diğer blogumdan ayrılmaya çalışıyorum. Mini bir sürtüşme yaşadık diğer yazarlarla. Ben de çıkmaya çalışıyorum. Ama söz konusu olan yakın arkadaşlarım olduğu için, kavga etmediğim topluluk; beni çıkartmıyor falan.

Bugün öğretmenler günü dolayısıyla gerçekleştirdiğimiz okul etkinliğinde, ben de koroda görevliydim. Bize siyah etek, beyaz gömlek, siyah fular giydirdiler, taktırdılar. Palyaço gibi gözükmediysem adım da aylin değil.

Bugün çok uzun cümleler kuruyorum, çoğu da yanlış oluyor. Mesela "Mini bir tartışma..." yerine "Bidi bir tartışma..." yazdım, bu "Bidi" nin güzel bir sözcük olduğuna karar verdim. Sanırım gerçekten iyi değilim. Portakal kabuğu yemek bana iyi gelmedi.

Esen kalın :*

0 pörsın hitatoladı:

Yorum Gönder

pörsın hitatoladı.