binbir özür dilemiyorum ki.

"Yazıcam hülen!" deyip yazmıyorum. Farkındayım.
Ben film koleksiyonu yapmaya başladım. Koleksiyon denmez ona galiba. Arşiv kurmaya çalışıyorum. orjinal olsun dedim.
Ama sevgili Onur'um "Aylin hiç şey etme, oyuncular önceden alıyorlar parasını, orjinal alacaksan kitap al dedi." üzüldüm ben de. Ama başlaıdm bi' kerem. Bırakamam da.

Şimdilik içinde 4 Harry Potter filmi, bir tane çakma korku filmi "half light", "Neverwas" adında bugün izleyip sevdiğim bir film, "4ever Lilya", "wrestcutters" adında yeni aldığım adlarından tiksindiğim ama konularını sevdiğim iki film var. Son olarak da teknosa'dan mısır patlatma makinesi bulamayınca "Arjantin Hikayeleri" adında aldığım bir film var. Yavaş yavaş. vallahi. ablamı kafalayıp "tenacious d- the pick of destiny" i de aldırırsam güzel olur.
Bu arada son günlerde içimde kötü hisler geziyor çok (gidin gidin). Onlarla falan da uğraşıyorum.

Ha bir de, bugün 3 tane apaçi tip bir kızı kovalıyolardı yolda. Benim de peşlerine takılasım geldi ama film alma hevesi bastırdı vallahi. bi de elimde çukulata vardı, düşürürüm diye korktum, gitmedim.

Esen kalın :* diyeyim o zaman.

0 pörsın hitatoladı:

Yorum Gönder

pörsın hitatoladı.